Nevreme koje je danas popodne zahvatilo Novi Sad, za sobom je ostavilo poplavljene ulice, a u pojedinim delovima grada došlo je do kolapsa u saobraćaju.
Problem je što ovde su vozači mnogo kilavi, sve polako, kada kreću sa semafora im treba u proseku po autu 4-6 sekundi, što je mnogo ako se pogleda koliko je to auta i koliko dugo drži semafor otvoren. Ne kažem da treba ''potpisivati'' se na svakom semaforu, ali bar kada se upali žuto već ubaci u prvu i po paljenju zelenog kreće, a ne tek traže prvu i kvačilo kada se upali zeleno.
Pa kako su spori pri kretanju tako su spori i kada treba odreagovati u situaciji.
Ovaj problem je posebno izražen u Novom Sadu,ali i po ostalim gradovima u Vojvodini.Imam prilike da uporedim kako je i sa strane.
Ljudi koji uzrokuju saobraćajne nesreće i nezgode,najčešće su ti isti ljudi koji koriste javni prevoz u svakodnevnici i zimi,a svojim autom upravljaju kad "zagusti",kao što je bio slučaj juče.Takve građane bi trebalo redovnije kontrolisati od strane saobraćajne policije.Ti ljudi nam stvaraju konfuziju na kružnim tokovima,uleću sa unutrašnje trake a izlaze sa spoljne i ostale egzibicije.Svake nedelje se desi najmanje 1 nezgoda u kružnim tokovima,jer ljudi ne poznaju pravo prvenastva i odvijanje saobraćaja u kružnom toku i neposredno pre njega.Zato se dešavaju smešni lančani sudari,zato se dižu biciklisti na šoferke...Čovek dobije dozvolu,a putuje busom,ne upušta se sopstvenim vozilom u saobraćaj sem kada ga zadesi kiša i grad i tada srlja ne obazirući se da su životi drugih učesnika u saobraćaju takođe u njegovim rukama.
Dakle,Novosađani i sunarodnici iz bratskih nam republika (MNE i BiH),više koristite svoja vozila,stičite rutinu i praksu,oslobađajte se straha od kružnih tokova.A,ako nemate za gorivo,vi prodajte vaše četvorotočkaše koji nam nekorišćenjem zauzimaju parking prostor.Hvala!
da si možda bacio pogled moda bi i video zašto je bilo tako...
naime, kod mene u kvartu nikada ne ostaje voda ali se eto juče ipak zadržala. kako sam igrom slučaja bio napolju odmah se dalo primetiti da je voda otresla dosta lišća koje je blokiralo slivnike pa je voda teže oticala...
Nisu mnogo bolji ni po suvom.
Kružni tok je toliko zapetljan, kao da moraju naučiti kako upravljati svemriskim brodom ili polagati ispit iz kvantne fizike.
Kada sam bio u Banja Luci, kružni tok koji je 5 puta prometniji nego svi koji su ovde, ljudi zuje kao pčelice, prođeš ga brzo i ne pravi se red na ulazu u usiti, kao ovde.
Bradilko sada mi je malo lakše. Mislio sam da se to meni samo pričinjava da u Novom Sadu ljudi povilene u saobraćaju pred kišu. Neznaš ko više poludi pešaci ili vozači.
sreća pa su nedavno silne ulice "rekonstruisane"
popravljani i doterivani odvodi i slivnici
pa se eto i to pokazalo kako je super odrađeno
tjah
na početku mosta Slobode brlja do po točkova preko sve tri trake sa SRKam
putnici na buskoj u vodi do kolena ?!
Doseljavanjem u ovaj lepi grad,shvatio sam koliko ljudi ovde mrze kišu i koliko po istoj loše voze.Em svi grozno voze po kiši,em svi izađu vozilima na ulice po toj istoj kiše,čak i oni građani koji su po suvom vremenu pešaci,biciklisti.
I onda krenu naslovi na portalima:"Oboren pešak","Poginuo biciklista","Lančani sudar"....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Biciklistički ples po kiši
Novi Sad
•31.05.2013.
•18:29 > 19:14
Komentari 9
Pa kako su spori pri kretanju tako su spori i kada treba odreagovati u situaciji.
Bradilko
Ljudi koji uzrokuju saobraćajne nesreće i nezgode,najčešće su ti isti ljudi koji koriste javni prevoz u svakodnevnici i zimi,a svojim autom upravljaju kad "zagusti",kao što je bio slučaj juče.Takve građane bi trebalo redovnije kontrolisati od strane saobraćajne policije.Ti ljudi nam stvaraju konfuziju na kružnim tokovima,uleću sa unutrašnje trake a izlaze sa spoljne i ostale egzibicije.Svake nedelje se desi najmanje 1 nezgoda u kružnim tokovima,jer ljudi ne poznaju pravo prvenastva i odvijanje saobraćaja u kružnom toku i neposredno pre njega.Zato se dešavaju smešni lančani sudari,zato se dižu biciklisti na šoferke...Čovek dobije dozvolu,a putuje busom,ne upušta se sopstvenim vozilom u saobraćaj sem kada ga zadesi kiša i grad i tada srlja ne obazirući se da su životi drugih učesnika u saobraćaju takođe u njegovim rukama.
Dakle,Novosađani i sunarodnici iz bratskih nam republika (MNE i BiH),više koristite svoja vozila,stičite rutinu i praksu,oslobađajte se straha od kružnih tokova.A,ako nemate za gorivo,vi prodajte vaše četvorotočkaše koji nam nekorišćenjem zauzimaju parking prostor.Hvala!
zamalo staza
Ivan
naime, kod mene u kvartu nikada ne ostaje voda ali se eto juče ipak zadržala. kako sam igrom slučaja bio napolju odmah se dalo primetiti da je voda otresla dosta lišća koje je blokiralo slivnike pa je voda teže oticala...
Kružni tok je toliko zapetljan, kao da moraju naučiti kako upravljati svemriskim brodom ili polagati ispit iz kvantne fizike.
Kada sam bio u Banja Luci, kružni tok koji je 5 puta prometniji nego svi koji su ovde, ljudi zuje kao pčelice, prođeš ga brzo i ne pravi se red na ulazu u usiti, kao ovde.
1 NS
Sabahudin
popravljani i doterivani odvodi i slivnici
pa se eto i to pokazalo kako je super odrađeno
tjah
na početku mosta Slobode brlja do po točkova preko sve tri trake sa SRKam
putnici na buskoj u vodi do kolena ?!
Bradilko
I onda krenu naslovi na portalima:"Oboren pešak","Poginuo biciklista","Lančani sudar"....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H